وبلاگ

آخرین مقالات دنیای سررسید و چاپ را در این قسمت بخوانید

آشنایی با سررسید وزیری ، انواع و کاربرد های آن

از رایج ترین و محبوب ترین انواع سالنامه می توان به سررسید وزیری اشاره کرد .قطع وزیر از قدیم در صنعت چاپ استفاده می شده که سایز مناسب آن از دلایل محبوبیت سررسید ویزیری است. با ما تا انهای این مقاله همراه باشید تا با این سالنامه بیشتر آشنا شویم.

بیشتر بخوانید »
سررسید رقعی چیست

سررسید رقعی چیست

هنگامی که قصد چاپ سررسید دارید از اولین تصمیماتی که باید بگیرید، انتخاب اندازه یا قطع مناسب برای سالنامه است. قطع رقعی یکی از پرکاربردترین‌ها اندازه‌ها در صنعت چاپ سررسید است که به دلیل اندازه مناسب، محبوبیت فراوانی دارد. در این مقاله سعی داریم با اندازه سررسید رقعی، کاربردهای آن و مزایای استفاده از آن آشنا شویم. پی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید »
انواع کاغذ سررسید

انواع کاغذ سررسید

از دیگر اجزای سررسید که نقش مهمی در ظاهر آن دارد.اما جنس کاغذ در قیمت سررسید هم تاثیر گذار است.در این مقاله به انواع کاغذ سررسید می پردازیم

بیشتر بخوانید »
انواع قطع سررسید

انواع قطع سررسید

اگر قصد خرید سررسید را داشته اشید حتما با واژه قطع سررسید مواجه شدید. از آنجایی قطع سررسید تاثیر زیادی در زیبایی سالنامه دارد؛ پس باید حداکثر دقت را انتخاب آن کرد. در این مقاله با انواع قطع سررسید آشنا می شویم تا شما در انتخاب بهتر کمک کنیم. حتما در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید »
انواع صحافی سررسید

انواع صحافی سررسید

صحافی سررسید یکی از مهم ترین قسمت های آن است که علاوه بر زیبایی، نقش محافظتی نیز دارد. دلیل آن هم ارتباط مستقیم کیفیت صحافی سررسید با ماندگاری سررسید طی یکسال است. در این مطلب به معرفی انواع صحافی سررسید و مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید »
آشنایی با انواع جلد سررسید

آشنایی با انواع جلد سررسید | اهمیت جنس جلد سررسید

از کاربردی ترین ابزار ها برای مدیریت زمان و برنامه ریزی سررسید ها هستند. از جمله موارد مهمی که هنگام سفارشی سازی سررسید باید به آن دقت کنید ، جنس جلد آن است. در این مقاله برای آشنایی بیشتر و کمک به شما عزیزان در انتخاب بهتر به معرفی انواع جلد سررسید می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
اسکرول به بالا